Friday, July 14, 2017

Wywiady Klubowe: Rozmowa z Gosią Dobrydnio

W tym miesiącu na blogu pojawią się aż trzy Wywiady Klubowe. Lipcową serię zaczyna Gosia, mieszkająca w Szwajcarii.

Gosiu, miło nam, że się spotykamy. Powiec nam skąd pochodzisz, gdzie jest Twoje miejsce w Polsce?

Moje miejsce to od zawsze Podlasie i Rajgród. Małe miasteczko w północno-wschodniej części Polski. Tam się wychowałam i spędziłam 19 lat mojego życia.

Jak dawno temu wyjechałaś z Polski?

Do Szwajcarii z Polski wyjechałam cztery lata temu.



Jaka była / jest przyczyna Twojej emigracji?

Główną przyczyną mojego wyjazdu był R i wkrótce potem pojawienie się naszego syna Antka.



Co nam powiesz o swoim wykształceniu?

Z wykształcenia jestem animatorem społeczno-kulturowym i dziennikarzem radiowym, ale aktualnie nie pracuję w zawodzie.

Czym zajmujesz się na co dzień?

Jestem trochę 'house manager' ;) , mamą, a poza tym pracuję też w spa.

Gosiu, czy masz jakieś hobby / co lubisz robić w czasie wolnym?

W czasie wolnym głównie czytam, pływam, zajmuję się moim małym ogródkiem i dużo jeżdżę rowerem. Lubię też robić zdjęcia.


Z czego jesteś dumna?

Dumna jestem z tego, że odważyłam się wyjechać, urodzić i wychowywać dziecko w obcym kraju. Dumna też jestem z moich dziennikarskich, autorskich warsztatów z dzieciakami z warszawskiej Pragi. Bardzo brakuje mi takich inicjatyw w Zurychu.


Kiedy zaczęłaś pisać bloga / o czym piszesz na blogu?

Pierwszego bloga założyłam w 2002 roku, dosyć długo go pisałam i do tego regularnie! Niestety pod koniec studiów odpuściłam go sobie. Później próbowałam, ale wszystko, o czym pisałam, wydało mi się śmieszne. Ostatni blog jaki udało mi się założyć i od czasu do czasu coś napisać, powstał pod wpływem Was, dziewczyn z Klubu. ;-)

Piszę o moim życiu na emigracji o miejscach, które odwiedzam.
Aktualnie chodzi mi po głowie pomysł totalnego odświeżenia bloga i być może po wakacjach ruszę z nową szatą graficzną. :-)

Czym jest dla Ciebie Klub Polki?

Klub Polek jest dla mnie miejsce spotkań, wymianą poglądów i doświadczeń. Fajnie jest móc podzielić się różnymi spojrzeniami na życie.

Co jeszcze chciałabyś nam powiedzieć o sobie?

Chyba już wszystko powiedziałam, może tylko tyle, że tęsknie za rodziną w Polsce i że emigracja pod tym względem nie jest łatwa.


Dziękuję za uwagę,
pozdrawiam,
Gosia :-


Blog Gosi: Życie na emigracji
Instagram: @dobragoshka

My też dziękujemy Gosiu za spotkanie i Twój udział w Wywiadach. Do zobaczenia na stronach Twojego blogu. Pozdrawiamy wzajemnie! 👩



No comments :

Post a Comment